Evenimente interne cu tradiție


Concursuri Profesionale":
  • Cea mai bună echipă Food & Beverage” - este un concurs cu tradiție, ajuns la a XVII-a ediție în Continental Hotels. Echipe formate din bucătari, ospătari și barmani din fiecare hotel Continental se întrec pentru titlul de Cea mai bună echipă F&B și pentru premiile individuale Cel mai bun bucătar, Cel mai bun ospătar, Cel mai bun barman. Evenimentul este unul grandios cu participarea a aproximativ 150 de angajați, unde în cadrul cinei festive are loc premierea tuturor câștigătorilor de către CEO-ul companiei. 
  • Cea mai bună cameristă - este un concurs dedicat echipelor din Housekeeping. Competiția se desfășoară în 3 etape: probă de teorie din standardele companiei; feedback; competențe tehnice și popularitate și proba tehnică. Câștigătorii au primit titlul de „cea mai bună cameristă”, premii în bani și cadouri, precum și aprecierea tututor celorlalți colegi. Până acum, spiritul de competiție și profesionalismul concursului s-au manifestat prin dorința angajatele de a participa și la edițiile următoare.
  • Cel mai bun recepționer- concurs ajuns la a II-a ediție  care constă în 2 probe. Prima etapă se numește „mystery shopper” cu criterii ce țin de calitatea serviciilor, upsale și confidențialitatea datelor, iar finala constă într-o probă de teorie și una practică. Finaliștii competiției au posibilitatea să primească invitații de onoare la cel mai mare eveniment intern anual (Campionat de fotbal și Concurs de majorete), cadouri, iar câștigătorii, primesc premii în bani. 

Campionat de fotbal și Concurs de majorete” - este de departe cel mai îndrăgit eveniment organizat pentru angajații Continental și Ibis, aflat la ediția cu numarul al XI-lea. În cadrul acestui eveniment fiecare sucursală Continental și Ibis participă cu echipa de fotbal și cea de majorete. La finalul fiecărui Campionat se acordă premii pentru cea mai bună echipă de fotbal și respectiv majorete, cel mai bun jucător, cel mai bun portar, fairplay!

Teambuilding-uri- sunt evenimente organizate pentru a îmbunătății colaborarea între angajați atât la nivelul Sucursalelor, cât și la nivelul întregii organizații.

Petreceri de sfârșit de an - organizate în sediul central și sucursale, în cadrul cărora se premiează angajații care s-au remarcat prin profesionalism dar și rezultate deosebite în anul respectiv. Tot în cadrul acestui eveniment sunt desemnați și câștigătorii ,,Angajatul Anului" care se bucură de aprecieri și premii în bani.